De bara e så

Dagen har varit helt ok. Den började med att vi hade Naturkunskap, klockan 10.25. Så vi fick lite sovmorgon. Då vi fick redovisa muntligt i grupper, och då fick jag berätta om Universum, inte det enklaste, framför allt när man inte hade övat alls. Trodde det var tills imorgon :O

Sen hade vi typ två timmar håltimme, då jag pluggade as mke matte. och då hjälpte jag även Alex lite, men det visade sig att jag inte heller kunde allt. haha.
Sen hade vi Samhällskunskap, då jag och Fredde gjorde klart hela våran Power Point presentation, as bra :)

Sist men inte minst så hade vi matteeeeee proooov! Dagens längtan :O man fick ha en "fusklapp" men sig, det var bra. inte för att den hjälpte så mke men ändå (a)
Gick väl helt ok?
Sen så slutade vi, Julia stannade kvar med sin grupp, de hade inte gjort klart samhälls uppdraget. Redovisning imorgon.
Men jag, Patrik, Jennie, Gabbe, Alex B, Alex L och Yousef drog till stan, Waynee´s coffeé och fikade, asnajs.
Men sen drog alla, utom jag, Jennie, Patrik och Alex B. som var kvar och chillade.
Blev lite grädd krig också, som slutade självklart som vanligt med att Patrik fick på sig allt i ansiktet hihi *kattigt* thehe
Sen drog vi till Stuuuuureplaaan, Östermalmstorg. Men Alex B drog hem, han följde inte med. Där vi köpte lite fika i en affär, och sedans att på vårat place där vi chillade till halv tio. då vi sen drog ut en promenad runt i Gallerian där det var fest. och sen började vi röra oss hem. Då jag snackade med Julia i telefonen hela vägen :)
Puss Patricia <333 (Varför vill man alltid ha det man vet att man aldrig kan/kommer kunna få?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0