Fredags mys!

Shoo :) Dagen har varit as nice :) Fredags chill! Me like :)
Fick gå upp halv sex imorse, jobbigt jobbigt. men vi började ju åtta, så man var ju tvungen, + att det var skolfotto idag också.
Vi hade Sam, Kemi och Natur idag.
På samhällskunskapen så var typ ingen i våran grupp med, så jag, Freja och Fredde fick typ göra allting själva...
och på Kemin så fick jag vara med Samia (stavning?) våran lärare hade parat ihop oss två och två, så man skulle komma med någon man inte kände så bra. Men vi var ju såå duktiga (a) fast Patrik och Robin var så snälla så de hjälpte oss lite :)
Och på Naturen gick det såklart bäst, haha elr inte. För vi var så trötta och var helt off hela gruppen. haha men vi blev faktiskt klara ändå ;) efter någon timme (a)

Sen hade vi skolfotto, och då gick alla och fixade sig på toaletterna, haha jag, Julia och Alex E fixade oss tillsammans, haha och Alex fick fjortis sträck ;) haha fast sen var han så tråkig och tog bort det... :( hehe
:) och det var lite roligt att Fredde och Patrik fixade några av de andra killarna i klassen, med håret ;)
Jag fick sitta som jag ville :) så jag hoppas bilden blev bra ;)
Sen så hade vi porträttet kvar, då fick vi vänta typ as länge, och när det var min tur så gjorde jag inte som fotografen sa, haha första gången jag vågade säga emot, eftersom jag ville att bilden skulle bli så bra som möjligt så sa jag bara hur jag själv ville sitta och se ut :)

Efter skolan så drog jag, Julia, Jennie, Freja, Alex E, Patrik, Martin, Leo och Yousef till Mocco. Ett mysigt cafée inne i stan. Vi fikade och hade mysigt :) sen sminkade vi även killarna lite :) haha så vi alla satt där med rosa läppglans (a) haha sen drog vi hem vid halv sex tiden :)

Ikväll ska jag bara vara hemma och ha fredags mys, då det blir Idol, chill framför tv:n, och neej jag ska faktiskt inte ut ikväll (a) Ska bara vara hemma och vila ut mig! Är sjukt trött efter att gått upp halv sex imorse :O
Men imorgon så blir det partaaaj med tha Gang. Då vi ska träffas imorgon vid åtta-nio tiden på kvällen :) As naajs :D
Vi hörs mer imorgon, puss <3 Patricia
.
Lite bilder från idag! ;)

Haha vi hade så tråkigt på Naturen, xp

Och jaa, Patrik lånade min Jacka :)

Alex L (har Julias fina jacka;)) Patrik (som diggar min tjocktröjja(a)) och Martin (Märta) haha


Haha och så var vi så trötta så Jennie fixade Puttes hår, fjårtis :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0