Lugn kväll ;)

Thoo :) Gårdagens kväll var nice. Inte lika galet som förra gången, men helt ok :)
På kvällen kom Julia över till mig, och så åt vi middag här hemma hos mig. och sen vid halv åtta tiden började vi röra oss för utgång. Vid slussen träffade vi Patrik. och sen åkte vi vidare till Solna där vi mötte Freja. och sen träffade vi everybody som stod och väntade som vanligt där uppe :) fast det var väldigt många som inte kom, av olika anledningar, så det var lite synd det. Vi blev runt 20 pers (hälften så många som det var förra gången), och jag träffade även många nya, eftersom jag bara kände häften, typ tio pers från innan :)

Det blev lugnare än sist, ganska skönt det. men det är alltid så roligt och se vad alla brukar göra och hitta på när de mår som bäst. hehe (a) Kvällen slutade bra, mke bättre än sist. även fast man hade blivit ner puttat i buskarna och fått brännässlor på sig, osv. så hände inget kaos denna gång.

Vid 01.00-02.00 började alla dra sig hemmåt, eller iaf de som fortfarade var kvar. Bara några av oss drog mot tuben, och medans vi väntade på tuben (en kvart) så spelade Henke guitarr medans Esset rappade, haha så vi fick lite underhållning medans :) (har det inspelat)

Sen tog jag, Julia, Patrik och Micke tuben till slussen, där sedan jag och Julia gick av för att byta, medans de fortsatte till gullmars.
Vi kom hem vid 03.00 tiden efter en lång hemresa.
Nästa gång så blir det fest hos Martin, tror vi. Så man äntligen kan få vara inne, och inte behöva sitta med 100 vinterjackor på sig och frysa. inte för att jag frös, men ändå. men om man talar om vissa :)

Det blev tyvärr inga bilder från kvällen. Blev för det mesta bara videosar :) som jag inte kan ladda upp, för datan är såå seg. "/
Men jag lägger in en sweet bild på killarna, inna skolfottot ;) Fjårtisar upp till 100% ;) lägg märket till deras ben/fötter.

Martin, Patrik, Alex, Leo och Erik tha fjårtiscrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0