Två blonda blondiner (?)

Tjoooh!
Dagen har varit super (?) haha jo faktiskt :)
Första lektionen började halv nio, då vi hade foto prov, och ja det gick väl bra. även fast man bara hade läst igenom pappret vi fick, två grr. hemma och sen på bussen påväg till skolan ;) haha duktiga vi är ;)

Det gick väl helt okej :) sen hade vi typ en timme och 20 min rast (håltimme). Då vi bara chillade i soff-rummet. Asnajs!
Sen hade vi matte, och på föreläsningen så lyssnade jag och Patrik knappt på vad läraren sa, haha. Sen hade vi tio min rast då jag, Julia, Alex L, Alex B och Yousef drog till koisken och köpte chocklad (a) haha och då var jag så duktig att jag gick in i en skylt :P dum blondie, antagligen...
Efter lunchrasten så hade vi Svenska lektion. Då skulle vi ändra någon text... så jag och Julia skulle arbeta tsm. man fick vara två och två om mna ville :) det gick ju jätte bra? fick max två meningar klara, innan alla började snacka och ja. det var inte så enkelt att plugga, framförallt när alla satt inne på fejjan, (vi hade data salen) och lyssnade på musik på youtube lixom ;) (Bästa låten, Now you see it, med Pitbull<3)
Sen slutade vi! Elr inte, sen var det dags för att dra sig mot Solna hallen. Eftersom vi skulle ha idrott. yeey

Då gick jag, Jennie, Julia, Freja och Alex tsm :) och sen fick vi lite sällis av Hermona och Sabina och några andra :) Alex var så snäll att han bar på alla våra väskor :O snacka om tungt :O jag som knappt kunde bära min egen :S men såå snäll ;D
(Har bild på det, men vet inte om min mobil vill ladda över dem till datan "/)

Efter gympan så drog en del av oss till Max (som vanligt! har börjat bli en vana (a)) hihi så vi blev väl runt 10 pers idag :) Asnice! Mysigt :) och så bestämmde vi även lite mer om planerna till helgen! Men vad säger jag tyvärr inte, inte än iaf ;) schhhh...

Imorgon är börjar jag, Freja och Patrik kvart över åtta :O Franska lektion. och jag har faktiskt gjort Franska läxan ;) så duktig som jag är ;D och nu är det bara matten kvar, prov på Torsdag! ihhhh

Påvägen hem så var det verkligen flummtime, haha jag och Jennie drev med Putte hela vägen, hahaha så kul ;) vågar inte säga om han gick på det men who know? haha... och sen att han kallade oss dumma och inte lite blååsta blondiner, men... det är inte vårat fel att vi är två blonda blondiner? oj nu råkade jag visst skämma ut mig själv. Som sagt; blondiner får/har aldrig tråkigt ;)
(Måste bara påpeka innan jag slutar detta inlägg, att Julia ramlade på rullbandet, då hon skrek på mig att jag stod på fel sida, när folk skulle gå förbi, men ist. så ser hon inte att rullbandet tar slut, så hon ramlar baklänges och alla vi får en chock. hon ramlade ner helt. baklänges :O) stackars henne :P


Stackars Alex som fick bära alla våra handväskor ;P

Hihi, Jussi, Alex, Jennie åå Freja

Vi i Solna Centrum påväg till Solna hallen. Jussi, Alex och bakom är Hermona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0