Onsdag! Smink-krig!

Hellå där!
Ska berätta lite om i går, Onsdags. Eftersom jag aldrig hann skriva uppdatera någon då, beroende på matten som jag var tvungen att plugga till! Var matte prov idag ju!

Gårdagen började... bra? haha
Fick åka själv till skolan, för att jag blev dissad av en viss person. >ska inte nämna några namn< men iaf. så gick jag på Franskan med bara Freja. Kvart över åtta på morgonen, så häärligt!
Sen hade vi Kemi, då vi inte ska snacka om vad jag fick för poäng på Kemi läxan/testet/provet vi hade gjort veckan innan. usch blääh
Sen pluggade vi matte, elr jaa... blev inte så seriöst eftersom Julia var så blond att hon kastade sina pennor på Martin, som retade upp henne som vanligt... och Freja som satt och as garvade upp till 360*. så jaa vad ska man säga mer med det? hehe

Sen var det lunch, och väldigt tjatade om Martins prov som Julia och Freja hade gömt uppe i taket?! haaha. och sen hade vi Eng. Då gjorde jag muntliga testet. och sen satt jag bara en timme och lyssnade på musik med fjårtis Alex. och snackade med ruuliga folk på fejjan. Asnajs bräääh! (wb)

Sen hade vi sist men inte minst studieforum!! då vi skulle bestämma vem som skulle vara elevrådsrepresentant. asnice? haha ja, det hade iaf. jag och Patrik. haha vi hade lånat Frejas mobil, och glömt att lämna tillbaka den. Så Patrik var så snäll att han bytte bakrunds bild, och skickade över en låt till hennes mobil. någon Dragon grej låt. haha så han stängde av ljuslös. och satte signalen som sms signal. hahah så bra!
Sen lämnade vi tillbaka den till henne. men hon märkte inget. haha och då typ en sec senare, så skickar jag och Patrik samtidigt sms till henne. och då börjar hennes mobil låta så typ alla blir helt tysta i klassrummet. hahahah verkligen så bra!! haha asgarvade verkligen. och vilken chock Julia, Jennie, hon och alla i hela klassen fick. hahah Freja och Julia trodde vi hade fjärrstyrt hennes mobil och hackat oss in i den? haha
Sen stängde hon av den, men Julia satte på den igen. och så fortsatte hela lektionen. (hon tillochmed vaknade till den signalen imorse) hahaah (a)

Efter skolan, drog jag, Patrik, Jennie och Alex till donken. (de andra hade språk, fast Jennie skolkade) asmysigt. och flumm blev det självklart också :P sen drog vi till Åhlens, och smink krig blev det utanför ;) hahaha så roligt. Det slutade med att Patrik hade heeeela ansiktet med färgat smink, indian ;)
hahaha
Sen drog Jennie hem, men jag hade lovat att följa med Patrik till toaletten innan vi skulle dra hem. och Alex följde med. Efter det drog vi även till Teknik magasinet, där Patrik köpta ett par nya hörlurar. och så snackade vi lite om det som händer i helgen :)

Pussss <3333 Patricia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0