Fredag!!!!!111

Heejsan! Fredag idag! As chill :)
Dagen började inte såå bra, försov mig och det blev sedan trafik stopp hela röda linjen. kunde inte bli bättre -.-
men som tur så kom jag exakt till nästa lektion. och Jennie kom även med samma buss, eftersom hon också har försovit sig. gosh
Första lektionen var Kemi, as najs! har aldrig haft så roligt som då, elr inte... usch, Kemi + Patricia = 0-koll
satt och smsade, och snackade med kompisar hela lektionen, inte för att läraren blev så mke gladare då...
Sen hade vi lunch, och på lunchrasten så drog jag, Julia och Freja till plan 3 (byggarnas våning, haha) och så träffade vi André, Tim, Lukas och jaa hela deras klass, och stod utanför rummet, där de hade lektion. och hade as nice när vi vinkade och jaa hade almänt kul med dem :) så som dom gjorde när jag hade Eng ;) rätt åt dem.
Sen pratade Julia med en annan kille som satt och lyssnade på musik, som vi inte ens kände. hihi

Sista lektionen var sedan Natur, då vi disskuterade i grupper om Naturkunskap och Big Bang. As roligt.
Sen slutade vi, då vi typ alla drog till Burger King i Odenplan, as mysigt. även fast jag, Julia, Freja, Martin och Ville snackade om motorer/bilar några timmar, hehe men kul var det iallafall :)
Sen så drog Jennie, Freja, Fredde (Viktoria som kom sen), Ville och Yousef. Så då var det bara jag, Martin, Julia, Alex B, Alex L, Gabbe och Patrik kvar. Vi chillade en stund, och snackade om bilmärken och så... och sen så drog Alex L och Patrik hem. Så jag, Julia, Martin, Alex B och Gabbe drog till någon mysig park (berg) där vi chillade och bestämmde lite grejer inför helgen, till imorgon kväll alltså. Naajs!
Sen hämtade vi ut lite pengar, och drog till Hornstull, och köpte lite snacks. och sen till Liljeholmen, där Martin blev hämtad av sin pappa, och då var det bara vi fyra kvar. och vi köpte fika och fikade vid fruktparken, vid vattnet :) sen drog vi hem.

Min pappa kom även hem idag från Turkiet! Roligt ;D två veckor har han varit borta. Han verkade iallafall ha haft det jätte trevligt, är verkligen såå avis.
Jag fick även en jätte fin mörk blå/turkos kofta från MANGO, verkligen såå fin :D och en jätte fin vit adidas tjocktröja! Så snällt :D Tack pappa!

Puss Patricia <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0