Grattis på födelsedagen Cecilia!

Hejsan, jag är astrött men jag ska försöka skriva så bra jag kan ändå.
Inte undra på att jag är trött ;o var tvungen att gå upp kvart över fem... eftersom både syrran fyllde år och sen skulle jag hinna med bussen som gick tjugo i åtta från t-centralen.
Men jag hade redan otur i början av dagen, redan när jag vaknade. Höll först på att somna om, och sen hände lite små saker, och sen så kom bussen försent typ en kvart. Så jag och Patrik kom försent till första Franska lektionen (endast de som hade M.S steg 3 började åtta, resten började halv tio, lyckostarna...) men det gjorde antagligen inget. För läraren var sjuk... och vi hade rektorn ist. fråga mig inte varf?! men jag, Freja och Patrik klarade iaf. första lektionen haha.

Sen vid halv tio tiden kom alla de andra... och resten av dagen hade vi Kemi, 50 min lunchrast, Matte, Engelska, Mentorstid och sen slutade vi vid två tiden. orkar inte berätta allt vi gjorde idag på rasten och så. Men jag var iaf. med Jennie, Freja, Patrik och Fredde för det mesta idag.

Nu har jag varit hemma, jag somnade en halvtimme på dagen vid fyra tiden. och sen dess har jag pluggat Kemi (har prov på fredag! och inlämning av Tankekarta imorgon som vi fick idag), ätit middag, pluggat, firat födelsedags barnet, pluggat mera och gjort klart tankekartan och nu ska jag sova! Det ända jag måste göra innan jag lägger mig är att kolla när bussen går imorgon. Vi börjar inte förän halv elva, yeey!

Puss Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0