Heejsan!

Tjjääenare!

Lite kort om igår; var i Skäris med syrran, köpte lite kläder och smink m.m.

Idag är det måndag! Kul och träffa alla igen, efter allt i fredags (både nice och bad's grejer hände då)
Idag hade vi någon "lära dig om studieteknik" hela dagen. Vi fick se på en film en timme som hette "Historien om 1" (????) hahaha, och så fick vi diskutera och så... nice? nae... jag, Jennie, Aleksa och Berwar satt och snackade om andra grejer... hehe så vi fick typ inget gjort (a)
På lunchen åt vi (jag, Jennie, Julia och Freja) segast ever ;) vi hade en timmes lunchrast, och sen 20 min innan vi började lektionen igen, så virrade jag, Freja och Jennie omkring in tha cool school och så seriösa var vi inte heller ;) och Julia träffade sin mr. x (hihi(a))

På sista lektionen var jag med Hermona och då skulle vi kolla igenom massa tidningar och klippa ut bilder och artiklar på yrken man kan jobba med om man har gått Naturlinjen ;) och det gick ju super (a)

Efter skolan drog typ alla med bussen till T-centralen som vanligt dåra. och där skilldes vi alla åt, förutom vi tjejer :) som stannade kvar i stan :) vi kollade på marknaden vid plattan, köpte mini-pannkakor med Nutella, köpte sockervadd, snackade med några från Facket..., kollade runt i affärer, köpte hallon och jordgubbar och snackade skit på Hötorget... och till sist åt på donken innan vi drog hem. och då vill jag bara påpeka att det kom in några fjortisar på donken, längst in där vi satt och frågade om vi ville köpa Club glamor biljetter... och hur gammla kunde de ha varit? 12 år? haha

Dagens låt!



Puss Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0