Ingen vanlig skoldag idag

Tjooh! :)
Idag hade vi " om livräddning, s'dag" så vi hade alltså ingen vanlig skoldag idag. Vi började halv elva, och då hade vi samling en halv timme, och sen skulle vi se någon film, och lära oss hur man ska göra om någon får hjärtproblem och sånt. och då hade de typ delat upp helt fel, så jag, Julia och några andra i våran klass kom i samma klassrum, medans de andra kom i "rätt" klassrum. Så vi fick inte vara med dem på typ hela dagen.
Vi fick någon karta, som skulle leda oss till "slottet" där vi skulle vara, och ha utomhusdagen. Vi fick göra någon hinderbana, och sen lära oss hur man skulle hjälpa den som slagit sig och så. sen när vi typ slutade så var vi tvungna att gå hela vägen tillbaka, och då var det tips runda samtidigt. och då mötte vi sen tha gang :) eftersom de var så söta och väntade på oss :) sen drog Julia eftersom hon skulle träffa Tobbe. och jag var tvungen att dra tillbaka till skolan för att hämta mina grejer, och då fick jag sällskap av Jennie, Patrik, Alex, Gabbe, Yousef och Camilla, eftersom de var så snälla och väntade på mig, och följde med till skolan + att de tog samma buss som mig :) så söta :)

När jag kom hem, vid typ 15.30 så åt jag min matsäck som jag aldrig hann äta tidigare idag, vid tv:n och sen så var jag så trött att jag somnade i två timmar i soffan. haha (a) Jag har även börjat bli förskyld och har lite ont i halsen, det visade sig även att Jennie också började bli det, kan tänka mig att det var efter att vi delat på en dricka, men en viss person som var lite sjuk ;P
Imorgon är det torsdag! Typ bästa dagen på veckan. Vi börjar inte förän halv elva, och vi har endast tre lektioner. som inte alls är jobbiga. Natur, Sam och Matte. Fast jag kommer behöva dra lite tidigare imorgon, för jag har tandläkartid på efter middagen. Ajuste, och på fredag har vi skolfotto :D vi som försökte få killarna att sminka sig till skolfottot (a) haha

Puss, Patricia!




Putte, Fredde och Alex E på idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0