Sexy Bitch

Tjena hejsan!
Dagen har varit chill ;D eller? haha okej ska försöka vara lite mer seriös... jag och Julia vaknade vid ett tiden idag med, och har typ legat och degat med datan i sängen hela dagen, till typ 16.00 idag. och sen drog Julia hem vid typ fyra tiden. Så dagen har bara varit en chilldag, som alla andra söndagar :)


Vi kom inte hem förän 04.00 imorse (idag) så det är en liten förklaring till varför vi sovit och segat en hel del idag :)
Gårdagen var nice, jag och Julia åkte hem till Crille i Fridhelmsplan, på kvällen vid nio tiden. Där även Tobbe och Wille var. och där var vi och hade almänt nice, hängde i hans fina lägenhet, lyssnade på musik, spelade guitar hero, och ja var almämt sociala :)
Tror klockan hann bli 03.00 - 03.30 innan jag och Julia började röra oss hem. Vi åkte direkt hem till mig (vi tänkte käka på donken först, men sen pallade vi inte) så vi drog hem till mig med tuben, och kom inte i sängs förän 04.30 :O

Nu ska jag duscha, och sen plugga lite mer (a) Sen måste jag lägga mig i bra tid ikväll, (inte för att det någonsin kommer fungera) men man kan alltid hoppas (a) För en gångs skull så börjar vi halv elva imorgon, och nu är det Tyskarna/Spanskarna steg1 som börjar åtta. Fast vi får sluta senare, :( menmen what to do?
Puss Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0