Fredag + Chill

Daagen har varit as skön ;D
Just nu är klockan halv två, och julia och jag har varit hemma hos mig, och hyrt film (17 Again) och ätit en massa onyttigheter (a), och nu sover typ Julia, medans jag är inne på fejjan och snackar med lite nice peolpe.

I skolan hade vi Sam (det gick inte så bra, eftersom Freja och Robin disskuterade en hel del) sen hade vi Kemi provet! Det gick väl helt ok, hoppas jag ;) men det var inte prov på det vi skulle kunna egentligen :O
På rasten chillade vi inne, vi drog alltså inte ut då. Sen hade vi foto, då kollade vi bara på bilder... och hur en kamera var uppbyggd. Sen hade vi Naturkunskap, haha det var den flummigaste timmen, haha. Jag, Patrik och Berwar är som sagt i en grupp, vi har i uppdrag att rita och beskriva universum med korta ord (?) och seriöst blev det inte heller, som vanligt dåra. haha det är fredag lixom! alla är trötta efter en hel skolvecka med plugg.
Fredde och Patrik köpte även Joltcola (fattar inte att de säljer det i cafeéterian) så de blev lixom extra pigga oxå, exakt vad som behövdes (a) haha
och det tog några år för oss att rita en galax, som vi aldrig gjorde haha och sen kom alla de andra och Jennie med sin dator. så vi satt och laddade ner musik och fejjan blev det oxå. haha vi är så duktiga!

Efter skolan drog vi nästan alla med bussen till T-centralen, som vanligt. Sen drog jag, Julia, Alex1, Alex2, Patrik och Gabbe (vi som var kvar) till donken :) De nice.

Nu tror jag att jag också ska lägga mig, ska bara snacka klart lite med folket på fejjan. och sen börja röra mig mot sängen, låter bra så :) Vi hörs, Puss och Godnatt Patricia


Julia in tha cool school :)


Coola Patrik :) Måste bara påpeka Julias snygga jacka som han har på sig (a)


Patrik & Martin goes pose :)


Coolingar ;) (a)


Julia, Alex (bakom) Patrik och Gabbe i stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0