"Du är visst blondare än vad du ser ut" - Tack Martin :)

Dagen har varit chill :)
Hade Matte som första lektion (denna gång min svagaste sida, procent), klockan halv tio, då vi började.
Sen hade vi Engelska, då blev vi uppdelade i grupper, och jag hamnade med Hermona, Wille och några andra :) Blev nöjd med gruppen:) fast under hela lektionen satt vi bara och snackade med varandra på facebook, eftersom vi satt i datasalen.
Sen hade vi lunch, som gick jätte snabbt, 40 min:O och sen var der Svenska. och denna gång var Martin här, som tur. Eftersom vi ska ha en lektion inför hela gruppen imorgon om de/dem elr dom. Fattar inte hur typ två meningar ska driva en kvart :O Aja det löser sig imorgon hoppas jag ;)
Och sist men inte minst, så hade vi Franska lektion. Alla drog hem förutom de som hade steg3 i Morderna språk. Som jag, Freja, Patrik, Hermona och några andra i klassen som hade Franska. Flummade mest på lektionen, och skrattade när Patrik trodde att han skulle bli pigg av JoltColan han hade på lektionen. haha

Sen slutade vi vid 15.50, tio min tidigare än vad vi skulle ha gjort ;D
Då drog typ alla med tuben, förutom jag och Patrik som skulle ta bussen hem, som vanligt. och sen kom även Gabbe och Alex som hade haft Spanska, som oxå skulle ta bussen. men bussen var försenad. så vi fick vänta i en kvart typ. och stackars mig som blev ner mobbad, haha och attackerad av alla dem, för att jag och Jennie kittlade Patrik tidigare idag, så ville Patrik ge igen. fast denna gång var det tre mot en :O taskigt taskigt ;P

Sen flummade vi vidare på bussen, och sen tog jag tuben med Patrik och Alex denna gång, men Gabbe drog i förväg, dissare :o och så gick jag och Alex av i Slussen och bytte där. och bara för att de hade varit så taskiga, så stannade Alex och väntade tills min tunnelbana kom, så snällt ;) haha

Puss Patricia! :)


Nu ska jag fika lite med familjen :) sen blir det pluggtime ;) visst ser det nice ut? (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0