Vi säger så:)

Hejsan hejsan!
Livet rullar på som vanligt :)

Idag började vi halv elva (ääntligen fick man sova ut lite(a)) med Naturkunskap, och då fortsatte jag, Berwar och Patrik på våran gruppuppgift :) och det gick väl... helt ok haha (Y) att rita universum är inte alltid det enklaste ;)
Sen var det lunch, och sen två timmars håltimme, och då tvingade vi ut alla killarna, haha och så drog vi med tuben till Tensta. haha fråga mig inte varför :)

Sen när vi kom tillbaka så var det bara tio min innan vi började nästa lektion. och innan vi började hann vi med lite grejer, som att en jätte snäll person, nämner inget namn,  blötte ner nästan hela mig med Alchohol (dödebaktieriande spray mot influensan...) så hon i receptionen fick säga till oss haha. sen var det Sam. Då jag var med min grupp (Freja, Fredde, Sabina och Camilla (fast som var sjuk idag)) och vi har i uppdrag att skriva om vårat "eget" drömsamhälle, så vi fick se på en film också, som jag faktiskt redan hade sätt i min gamla skola. Vi fick inte så mke gjort, men men :P och sen hade vi Matte i en timme, det gick faktiskt bra.

Sen slutade vi vid halv fyra, och då drog typ alla med bussen till T-Centralen. Sen skilldes de flesta åt där, utom jag, Julia, Alex och Yousef som tog samma tunnelbanan, och då ska vi inte gå in mer på vad som hände sen, för allt blev heelt oseriöst... hahah jag tror jag och julia blev liiite för övertrötta (a) hahah

Puss Patricia

Jag gjorde även lite bilder från idag, när vi var påväg till skolan :)

Gabbe, Julia och Alex :)


Fredde, Wille och Patrik (som var så duktiga och försökte plugga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0