Skofotto imorgon!

Shoo :)
Dagen har varit typ lugn idag, fast ändå är jag jätte trött? :O (a)
Idag började vi halv elva, fem i om det ska vara exakt. Så man fick en skön sovmorgon :) Behövde verkligen det.
Första lektionen vi hade var Natur, och kan säga att jag, Patrik och Berwar inte kom så jäätte långt, som vanligt (a) fast vi gjorde faktiskt klart ena bilden (Yeey) så nu har vi "bara" en till bild att rita och en text kvar att skriva, haha och vi ska lixom vara klara nästa vecka?! :O

Sen hade vi Lunch, och typ två timmars håltimme, som alla andra vanliga torsdagar (Y) fast denna gång satt vi typ alla (vi kanske var runt 15-17 pers?) i grupprummet, där det finns endast tre soffor, som vi alla delade på :O haha och lyssnade på typ Martins "roliga" historier (som tur kunde han inte några blondie skämt utantill, så dem slapp man höra) haha, chillade och snackade sk't :) asmysigt :)

Sen hade vi Sam, och då såg vi bara på en film, och sen disskuterade vi i grupperna.
Och sen sista timmen hade vi matte, fast jaa ingen matte blev det av inte. För det första så sprejjade Alex B, Alex L, Julia och Gabbe ner varandra med deo, så ingen arbetsro blev det, och sen så fick jag och Jennie spratt och flummade runt, och till sist så kom Patrik emellan och ja han fick vad han tålde :) haha ja, men sen var jag tvungen att lämna Jennie med "de läskiga typerna" (a) eftersom jag skulle hinna med bussen som gick några minuter innan lektionen var slut. Skulle till tandregleringen. Där jag mötte mammsen.
Sen så åt vi och fikade. Och jag hann även köpa lite grejer innan vi drog hem. och även en tunika till skolfotto imorgon ;)

Ps. Imorgon har vi skolfotto! Ds.

Puss och ha en trevlig kväll, Patricia!


Leggings från Bik Bok 149:-


Svart Tunika från GinaTricot 199:-


Grå/vit skjorta från H&M 199:-


Ansiktskräm 149:- och blonderings shampoo 40:- från någon affär på Götgatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0