Tisdag!

Tjooh!
Ännu en nice dag, även fast den har känns som en eeevighet (a) haha
Vi började 08.45 idag, och första lektionen var est. foto. Men eftersom jag, Julia, AlexLindingö (eftersom vi har två Alex i våran klass ;)), Patrik och Fredde var så duktiga så kom vi försent. för vi satt och väntade utanför feeel rum såklart dåra, + feel våning... haha
Sen hade vi foto, och då var jag, Julia och Freja i samma grupp och då skulle man ut och fota lite najsiga bilder ;)

Sen hade vi matte, och då pluggade vi med Algebra. Då fick jag plugga tillsammans med Fredde och Patrik eftersom vi alla tre var lika efter i matten. haha
Sen var det lunchrast, och då åt vi och sen satt vi och snacka lite bullsh*t inne i rummen med alla soffor :) as mysigt, och hela rummet för oss själva. (Lägger in lite bilder från då, lite längre ner i inlägget)
Och sen var det Svenska! var inte så nöjd med min grupp kan jag säga... egentligen helt ok. men eftersom jag endast känner Martin i min grupp och att han var sjuk idag också gjorde det lite tråkigare. haha men men what to do?

Klockan två hade vi Idrott i Solna hallen! och då visade Fredde oss hela vägen dit :) eftersom vi aldrig varit där förut ;P
Vi hade fotboll, as nice faktiskt! haha, jag hamnade med Alex(thai alex eller fick vi kalla dig det?:)), Wille och nån-som-jag-inte-minns-namnet-på. Och vi var ett lag, haha, och vi körde tre matcher, och såå seriöst var också :)

Efter skolan så drog vi tillbaka till omklädningsrummet (vi hade utomhus gympa!), endast jag, Jennie och Julia. Sen när vi var klara så skulle vi dra oss mot tunnelbanan. Men sen så stannade vi vid Max och fikade lite, köpte Milkshake och lite sånt. Mys! vi var ju så törstiga också! Haha allt var helt flumm där. Som när Jennie frågade vad det var för skillnad mellan Lyxmilkshake och en vanlig milkshake, så sa de bara "Vet inte" och samma sak när vi skulle fråga om vatten kostade pengar... -.- haha
Och senare så kom fem stycken 96:or och började "ragga" på oss. men det slutade med att vi drog ut till några tjejer i deras ålder och sa att killarna gillade dem jätte mycket (se bilden jag la in längre ner ;)). och att sedan killarna drog för att de blev blyga... jag och så såg hela våran dag ut idag ;) Ajuste, sen kom några småungar och tänkte slå Jennie påväg till tunnelbanan, och började kaxa. haha men blev fega och drog direkt. Jaa oj vad mycket kaos med småungar det blev idag, haha

Puss Patricia



Alex och Fredde :)


Freja :D


Chill chill :) Freja, Gabbe, Alex och Erik


Alla håller på med mobilerna ;P Yousef, Erik och Jennie :)


Patrik (från vänster), Robin, Julia och Fredde :)


Hahah bästa bilden idag ;) Jennie och Julia (i blondt hår som står upp) snackar med tjejerna som sitter utanför Max, och säger att 96:or killarna tycker om dom. haha men sen blev killarna för skrajja och bangade stort! hahah så går det om man försöker "ragga" på äldre tjejer haha, vi kanske ser ut som blåsta blondiner, men smartare är vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0