As najs <3

Tjooh dagen har varit chill :)
Idag hade vi foto, Matte, Svenska och Idrott. Idrott sista lektionen då vi hade brännboll utomhus. Var helt ok.
Efter skolan, vid tre tiden då vi slutade, så drog jag, Jennie, Freja, Patrik och Alex (och Julia men som sedan drog till centrum, för hon skulle iväg och träffa en viss person:)) men vi andra drog till Max. Vi chillade där inne, och hade almämt flumm som vanligt.
Någon halvtimme senare, så ringde Frejas kompis, som hon skulle möta i Solna Centrum. Så vi var så snälla så vi följde med henne :)
Sen drog jag, Jennie, Alex och Patrik med tuben till T-centralen, där vi chillade :) men sen var Alex tvungen att tagga :O för att han skulle hem och ut med hunden... dissare
Men jag, Jennie och Patrik drog vidare, först till ICA och köpte fika (a) och sen åkte vi till Stureplan, whiee (a) haha
As nice var det, tills det blev lite för kallt, då vi drog in och satt inne på en jätte fin bänk, haha vid tunnelbanan, innomhus ;)
Tror vi satt där i cirka 2-3 timmar :O haha och chillade gaaalet ;D haha, snackade skit, bjusade och jaa vad mer kunde vi hitta på? ;) vi köpte även smoothiees, muums. och så åkte vi hem vid 22.00 tiden :) så jaa det var inte bara en kort stund inne i stan idag ;)

Puss Patricia!

Lite bilder från idag ;)

Tha gang, chillar ute på lunch rasten ;)

Haha, Patrik målade Alex (ena) hand, med rosa nagellack (a)  Min, Alex och Jennies snygga naglar, Pinkpower!

Haha vi bjusar i Stureplan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0